Statisten für M. Kaurismäki Film gesucht

Helsinki, Hämeenlinna, Lahti, Porvoo, Kotka, Imatra, Lappeenranta...

Moderatoren: Peter, Sapmi

Antworten
Benutzeravatar
sunny1011
Passwechsler
Beiträge: 11752
Registriert: 10. Apr 2005 16:01
Wohnort: Wo das Herz zuhause ist

#1 Statisten für M. Kaurismäki Film gesucht

Beitrag von sunny1011 »

Hab mal per Mail bekommen: falls jemand beim neuen Mika Kaurismäki ( :mrgreen: ) Film mitmachen will. "Haarautuvan rakkauden talo" wird bis 30.8. in Helsinki gedreht, Szenen wie Tanzende Nachtklubgäste, Kongresssaalpublikum oder Schlange vor Nakkikioski :mrgreen: Hm, ich würd mitmachen, bin ja kein Neuling darin (es ist Schwerstarbeit :? ). Man bekommt sicherlich eine kleine Vergütung (vermute ich mal), aber viel wird's nicht sein.

Info: mariakaurismaki@gmail.com oder Tel. 050 346 2277
Haluatko ikuistaa itsesi Suomi-filmiin?

Kuvaamme Helsingin seudulla 22.7.-30.8. välisenä aikana Mika Kaurismäen elokuvaa "Haarautuvan rakkauden talo" ja etsimme useille päiville vielä elokuva-avustajia. Esimerkiksi yökerhoon tanssivia asiakkaita, kongressi-saliin kuuntelevaa yleisöä, nakkikioskille jonottavia ihmisiä...Tarvitsemme siis paljon eri ikäisiä, näköisiä ja kokoisia ihmisiä jotka nauttivat esiintymisestä! Maksamme pienen palkkion päivän pituudesta riippuen.

Tässä lyhyt kuvaus elokuvan juonesta:

Perheterapeutti Juhani Helin, 35, ja yritysvalmentaja Tuula Helin, 34, päättävät erota sulassa sovussa ja muuttaa asuntonsa myytyään eri osoitteisiin. Mutta kun Tuula kutsuu taloon syrjähypyn, ja Juhani kostaa sen palkkaamalla velipuoleltaan prostituoidun näyttelemään rakastajatarta ja savustamaan Tuulan pihalle, heidän avioliittonsa pandoran lipas tempautuu auki ja vapauttaa rakkauden ja vihan vitsaukset.

Perustuu Petri Karran romaanikäsikirjoitukseen.

Päähenkilöinä nähdään mm. Hannu-Pekka Björkman, Elina Knihtilä, Antti Reini, Irina Björklund, Tommi Eronen. Elokuvan ensi-ilta on suunniteltu syyskuulle 2009.